De eerste indruk is doorslaggevend. Een mooi entree zorgt voor een helder, vriendelijk en gastvrij onthaal voor alle relaties en het personeel. Een omgeving die inspireert en informeert. Een plek waar mensen elkaar ontmoeten en waar het wachten nooit lang (genoeg) duurt.
Al dan niet op maat ontworpen receptiebalies, fauteuils, entreebanken, garderobes etc.. Bijna teveel om op te noemen.
ONTMOETEN
De organisatie krijgt een gezicht. Vanachter de receptiebalie worden de gasten te woord gestaan en begeleid naar het wachtgedeelte. Wachten hoeft geen straf te zijn.
INSPIREREN
De organisatie geeft haar visitekaartje af. Is deze identiteit in overeenstemming met het gewenste imago. De sfeer is hiervoor bepalend. Is deze basic, zakelijk, creatief, high-tech, klassiek, huiselijk, retro of puur natuur?
INFORMEREN
Snel relevante informatie vergaren van een display of inloggen op de WiFi via een gastaccount op daarvoor bestemde geschikte zit- of staplekken.